pühapäev, 11. jaanuar 2015

selline see siis tuli...

Sedasi siis lõppes see väike lõbus mäng vana puutaldrikuga,
mis on eluaeg olemas olnud ja mis enam kohta ega sisu ei omanud ja mille kasutamine tulevase remondimaagia jaoks väga kohane tundus olema. Pilt on selles ju juba sees :)














kõigepealt ajalooliste kihtide eemaldamine














siis olemasoleva pildi väljatoomine. Tegemise tehnikas olin algusest peale kindel ja kui Köögikata kommenteeris, et tema alustaks põletiga ja seejärel lisaks värve, siis just seda ma teha plaanisingi.










jäävad veel värvid














ja selline see siis ongi. Miks nii palju värvi ja vähe puhast puidupinda ? Taust ütleb kõik. Mis värvivalikusse puutub, siis tulevases suures toas tahaksin kasutada salatirohelist ja kirsipunast, valge ja puit on loomulikult ka. Päris õiged need värvid ei ole aga suund on olemas.









Ilma vallas tabas meid eile mingi hetkeline ringtuisk ja kõik maja aknad nägid sedamoodi välja. Aga see lõbu sai ruttu otsa. Täna sulab ja sajab midagi väga vahepealset.















Ja võrsemajandus edeneb jõudsalt :D
redisest on väga raske näppe eemal hoida, maitseb väga hästi













hernes sai ka liikuma aga mul oli pisut vähe seemet ja on hõredavõitu













spargelkapsas on omavahelises võistluses vist ilmselge kaotaja aga mine tea kumb on kiirem, hernes või kapsas :)












Elu on võrse, lähen otsin veel mõne toreda mänguasja, millega heegeldamise vahel lustida :D

9 kommentaari:

  1. Ohh, sel taldrikul on ju ehtne Aaluja, kes oma nunnudele kuuma päikese kohale vedanud on ja nüüd siis sel paista laseb. Meil sajab juba eilsest saati ja nüüd tuiskab kui hull. Tuisu jõud on selline, et lõunaks maas olnud tihke, üle 10cm paks sulalume kiht on kohati KÕIK minema pühitud ja järel ainult paljas maa. Mujal siis jälle rohkem lund. Aga see oli tõesti parasjagu tihke ja raske lumi, ma ennist rookisin seda.

    VastaKustuta
  2. salatiroheline ja kirsipunane..... tundub väga ilus!

    a see pilt sel taldrikul tuletas mulle algul mingeid ilon wiklandi metsaelukaid meelde (röövlitütar ronjas on neid mitmeid)

    VastaKustuta
  3. Mulle väga meeldib selle taldriku uus välimus, eriti selle heleda peitsi taustal. Kas selle ruumi, mida Sa remontida kavatsed, peitsid ka heledaks?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. kui Sa mõtled heleda peitsiga taustaks mu palkseina siis see on relakaga puhastatud vana palk, ei mingit peitsi ja kui sa mõtled peitsitud taustana suuremat osa taldriu valgest, siis ei sein ei tule valge :)

      Kustuta
  4. Mulle üldiselt põletustehnika ei meeldi. Aga kui teda niimoodi kasutada, et ta piirab vaid hästi valitud värve ilusal heledal taustal, on see hoopis midagi muud. See taldrik meeldib mulle kohe hullupööra.
    Pane külvidele paariks esimeseks päevaks kilekott pähe- tärkamine on siis ühtlasem.

    VastaKustuta
  5. Näe, mis inime välja tuli! Inspireeriv.
    hm ja tahaks ka redistada, vaja külvata.

    VastaKustuta
  6. Väga kaunis taldrik. Impressionism? :)
    Lund sadas eile terve eelmise aasta talvenormi jagu maha ja seda on kohutavalt palju.

    VastaKustuta
  7. Meie peres oli ka selline taldrik kommide tarbeks, kui laps olin. Iial ei tohi miskit ära visata, praegu oleks nii vaja :)

    VastaKustuta
  8. Guugel sõi mu pika kommi ära...
    Seda, et taldrik töötab maja proovilapina, värvikooslus on ilus ja romantlik.
    Salat võlub kevadet lähemale:)

    VastaKustuta