esmaspäev, 16. veebruar 2015

üle võlli ja aia taha

Pool määbruari on läbi. Päikseline selline. Eks päike teeb meele rõõmsaks aga ajab nahavahe sügelema. Ei ole veel istutamise aeg käes, niipea ei tule ka. Ja üldse sellised äärmused ei tõota kunagi midagi head. Pole paremat asja ilmast, eriti veel imelikust ilmast. Seda saab kiruda, sellest rääkides saab aega veeta, ilma üle torisedes saab pingeid maandada jne. jne. jne. Päikesetõus oli -11,7 C-ga, pealelõuna -1,7 C-ga. Ülo kamandas mind eile õue riisuma, et nii ilus ilm ja puha :D Aga tegelikult ei tahtnud ma ilmast rääkida !

Enne kui ma oma tegemised letti löön, tahan öelda ühe suure AITÄH oma paljudele sõpradele, kes mind minu lauajuppide mängus on kiitnud, innustanud, edasi lükanud ja igal muul moel toetanud. See on väga suur asi, tunda toetust ja heakskiitu. See paneb edasi tegutsema ka siis kui miski läheb üle võlli või sootuks aia taha. 

Üle võlli
Kui ma selle pildi olin lauale sisse põletanud, olin üsna kindel, et seda ma selliseks värvida ei suuda nagu ma tahaksin. Panin selle kõrvale ja hakkasin teist tegema. Teine läks aia taha :(. Lõpuks võtsin ennast kokku ja üritasin. Ajasin nö värvidega üle võlli, et ehk siis ikka saab aru, mis pildil on. Ei meeldi see mulle, läheb ilmselt höövli alla. Kui ma just seda mingi päev paremaks kõbida ei suuda.



















Tegelikult ongi kogu asi ju selles, et ma ei oska joonistada :( Kas ma enam oma üleküpses keskeas seda ära suudaksin õppida ? Laisk olen, tööd peab sellega tegema. Nii peab tegema nagu Kaarna juhatatud blogis (ma olen väga tänulik selle viite eest) http://libliklind.blogspot.com/. Kunstnik joonistab, iga päev pildi või kaks. See on nii innustav ja ilus vaatamine, et soovitan soojalt kõigile. Äkki minagi ükspäev võtan paberi ja pliiatsi... ei või iial teada.

Aia taha
Oi ma nägin sellega vaeva, läbi mitme päeva. Ometi on ju teada, et kui läheb punnimiseks. siis head nahka ei saa. Ei sobi mulle selline kribukrabutamine. Aga idee ja nimi olid head :D Raudselt höövli alla.
Sinilillede äralend, kõlab ju kaunilt aga kui ikka teostus järele ei tule, siis ei aita nimi ega miski.

















Reede 13. oli tore päev. Ülo tuli töölt mitmesuguse nänniga. Kaks sõnajalnutsukest Edromi ühistellimisest, pruuniks toonitud laki eestoa uue kapi jaoks, mille ehitamiseks läks ja millega on mul PLAAN :D ja ta tegi ka Valentini, kinkis mulle uue värvikarbi :D Mis saab veel paremaks minna ?















Kurvastusest untsu läinud piltide pärast ja teisalt innustatud uuetest värvidest, põletasin jutiga neli lauda lähtudes vaid puidu juhatusest ja seadmata ületamatuid eesmärke. 
Hea reast võtta ja pintseldada :)














Ühe tegin juba valmis, Tulnuklilled. See sobib minuga juba paremini.

täna kui õue astusin
mis imeline päikseilm
minu aeda laskusid
nii kaugele kui nägi silm
hulk veidraid olendeid
ei aru saanud enam
seas palju kolendeid
ent mõned olid kenad
veel mõtlesin on lood
tulnuktaimede pealetung
kuis oleks käitumise toon
tervitab kui õis või pung
siis unest välja ärkasin
ja suureks paisus rõõm
kui õues talve märkasin
                                                                                    suus mekkiv kohvisõõm

Heegeldamise rindel alustasin vahepeal Kuldsete liivadega :D

8 kommentaari:

  1. Ära ometi ole nii karm.
    Sinililledel on vägagi lahe artdeco taust ja detailide kribukrabu sobib sinna peale hästi. Viinakad on aga hea dekoratiivne tahvel.

    VastaKustuta
  2. Uurisin ja puurisin suurelt ja väikselt sinilillede lendu, minu arust on see küll väga hea. Palun ära seda küll ära hävita. Need viinamarjad meeldivad kindlasti paljudele, aga mina pole eriline punase austaja. Need tulnuklilled on, nagu Kaaren ütles, ülivinged. Tegelikult sama head kui sinililled :D
    Leidsin Sulle ühe karbi, aga selle kaanel ma rohkem kui üht puutüve ei näe. Ehk Su vilunud silm näeb seal enamat.
    Ülo on tubli, tõepoolest, kas saab veel paremaks minna.
    Meie veel riisuma ei kipu, lumememme saaks küll teha.

    VastaKustuta
  3. minu lemmik on sedapuhku üle võlli :) No ja joonistusoskus.... kullake, sa oled alles pool virna laudu ära värvinud :) see oskus on sul olemas, aga seda näevad teised, sina ise veel mitte :D

    VastaKustuta
  4. Minu meelest on need sinililled ka täiesti vahvad. Mind küll veel kuhugi riisuma ei kipu. Kui, siis panka :D. et saaks taimi osta kevadeks.

    VastaKustuta
  5. Issakene, sinililled on väga hea ja viinamarjad ka, ei tohi höövli alla. Lihtsalt teine stiil on.

    VastaKustuta
  6. Just, ei tohi höövli alla, need KÕIK on MEGAHEAD pildid, tõesti, jah, nagu Futu ütles, lihtsalt mõned teises stiilis. Ma lausa jumaldan neid sinililli ja viinamarjad on nii rõõmsa olemisega.

    VastaKustuta
  7. Ei saada sinililli höövli alla, see on minu lemmikpilt! Ja kunstnikule tuleb ainult kasuks vahel teisi stiile katsetada

    VastaKustuta