esmaspäev, 9. märts 2015

pidu minus eneses

Lausa pillerkaar. Ei mäletagi kuna ma nii pikalt permanentselt õnnelik olen olnud :D Ja kuidagi nagu aina paremaks läheb, olemine siis. Puhas lust, lillepidu on ka kohe käes. 8. märtsi +13 C on märkimist väärt aga natuke hirmutab ka. Vaatamata pintseldamisele on need õunapuud, mis minu võimuses kujundatud. Üks on Ülo jagu, mul jääb endiselt see 20 cm pikkust puudu :) Aiajuttu ei saa ikka veel ajada, sest päikest pole ja kohustuslikud lumekupud ja adoonised pildistamata. Aga juba kobistab ka transilvaanlane ja tulbid, need varajased aina venivad. Tegelikult on tiik ainuke koht, mis reedab, et on märts ja mitte aprill. Tänane ilm oma kõigest +6,5 C-ga ei kõlba loomulikult enam kusagile, udutab ka. Fui :D

Üks selline pilt tuli. Koos lugulauluga :D

kallis lahingus langes
kotkas hinge viis
neiu südames hanged
pisarates on piin
pigem ise ma oleks
tuhat korda surnud
kallimat et poleks
vaenuvägi murdnud
tuli väikene vend
õde embas ja sõnas
sõjasulgedesse end
panen võidan sõja
ei vii taplus tõeni
kavalust siin vaja
jõudis tõde õeni
et valib ta mis raja
süda on vaja võita
kuningal vaenaval
aitan taevasse sõita
tal siis mürgikarikal

Ja muidugi see Kalevipoeg. Ma ei kujuta seda ette, kas Helve arusaam rahvusromantilisest Kalevipojast natukenegi ühtib minu humoorikasrahvusromantikaga :) aga mulle endale meeldib see tüüp päris hästi. Ausalt, ma itsitasin terve aja kui seda tegin :D Ülo arvas, et kõrs jäi suust puudu ja need seal taeva all ei ole mitte Hispaania hävitajad :D















Ja nüüd pean ennast aia ja suure pintslitöö vahel jagama. 
Terve see tükk on minu !!! Sellest tulevad esikukapi uksed ja mis üle jääb läheb pisipiltideks :D 


















8 kommentaari:

  1. Esimese pildi vasakpoolne tegelane meenutab pisut Arraku töid:) Te vis ühes ja samas kunstiakadeemias õppinud:)
    Kuidas Sa ühest lihtsast lauatükist terve eepose välja oskad võluda, on minu jaoks küll ikka suur kunsttükk. Kui mina näen puidul vaid kahte punga, mis heal juhul tulpi võivad kaugelt meenutada, siis Sul on nende peal terved pikad lood.
    Esikukappi tahaks kohe päris ruttu näha, seal tõepoolest on midagi :)

    VastaKustuta
  2. Mida rohkem ma selle puiduga mängin, seda kindlamaks muutub veendumus, et Arrak oma tegelased puidust on ammutanud. Vahel peab lausa hambad ristis asja muutma, et päris sarnane ei tuleks :D

    VastaKustuta
  3. Väga lahe fantaasia sul. Ilusaid värve ja head fantaasialendu.

    VastaKustuta
  4. Tead, see esimene pilt on äge! Isegi pildiväline taust mängib kaasa. Ma esimesel pilgul just nii nägingi. Aga see Kalevipoeg - loodetavasti jõuab turvaliselt kaldale ja saab kaineks järgmisel päeval.

    VastaKustuta
  5. Valmis kunstnik,siin pole miskit kahelda. Lugulauluseeria võiksid valmis võluda, manad sees ja puha.

    VastaKustuta
  6. Hehee, ma tahtsin kirjutada, et käi nüüd vahelduseks üks tiir aias kah, sest kevad on vahepeal tulnud! Aga Sa oled ikka poole silmaga kursis õueeluga kah. :D

    VastaKustuta
  7. Tõega ägedad! Ikka puhas rõõm, kui selline anne on antud... see tegemise rõõm on see parim rõõm! Siil on kirsiks tordil :)

    VastaKustuta
  8. Nii need eeposed tekivadki.
    Terve omaette maailm on su piltides :)

    VastaKustuta