esmaspäev, 21. september 2015

heldimuse ja armastusega...

...istutasun eile selle hooaja neli viimast. Ma vähemalt loodan, et viimast. Armastusega olen ikka istutanud ja õhinaga ja vaimustusega aga need neli viimast kribalat tekitasid kuidagi eriliselt helge tunde. Ma päris täpselt isegi ei oska öelda, miks just need taimed sellise tunde tekitasid. Eks mitmel põhjusel. Ilmselgelt pole need ülespuhvitud masstoodang vaid fanaatiku kasvatatud, armastusega ja teistele fanaatikutele. Ühine tellimine koos sõpradega. Sõprade poolt lahti ja jälle kokku pakitud ning edasi teele saadetud. Kujutan ette, et Tiil a Futul oli ilmatu põnev nende potikestega mängida :D Muhedikemaalt tõi lõpuks Ülo need koju ja viis joonelt kööki, sest pidas toalilledeks. Pisikesed noh :D Aga potid olid juuri korralikult täis ja eks pisike nälgki juba taimetibudel. Istutasin need maha julgemini kui muidu septembri lõpus. Olen täiesti kindel, et need lähevad kasvama mis mühin. Ja sellel kohal tasub silma peal hoida. Kui taas tellimiseks läheb olen igatahes käpp, sest põnevat on seal oi kui palju. 
kääbus-näsiniin Daphne arbuscula














ahtalehine emajuur Gentiana angustifolia ´Iceberg `













soomus-raunjalg Asplenium ceterach (sün Ceterach officinarum ) see kõige nunnum nunnudest. Ehitasin sellele kui erilisele lubjalembile väga peene pesa :D











vaevapaju Salix herbacea on küll lehitu aga vägagi elus













ja polegi rohkem vaja, et jälle paar päeva õnnelik olla :D

3 kommentaari:

  1. Kääbus-näsiniin kolis ka minu juurde ja on ammu istutatud. Aga täna tekkis miskipärast kaks potti juurde :)

    VastaKustuta
  2. Ka mina silitasin neid viimaseid pisikesi palju kauem kui kõiksugu varem saabunuid. Seda sõnajalga olin ammu igatsenud, aga mitte ükski kasvataja teda ei pakkunud, seepärast tellisin teda 2 tk. Aga oleks võinud ka 3 olla :), tuhka meil ju jätkub. Paju on sama armas. Küll nad kasvavad, kui neid sääraste heade pilkudega kohale saadetakse. Ma pean veel mõned sibulikud maha saama, siis peaks ka meil kõik olema. Puud-põõsad-püsikud on kõik paigas. Minu meelest on kogu tänavune hooaeg üks suur õnn :)

    VastaKustuta
  3. Jah, neid väikseid istutades on tõesti teine maailm kui muudel aiamaastikel. Segad mullasegusid ja vaatad kas päike ikka on õigest ilmakaarest, ega kivid ei varja, mõni tuleb jälle just kivi varju istutada jne.:)

    VastaKustuta